Úvod > Obsahový marketing
Obsahový marketing

Buďte oblíbení a úspěšní!

Chcete dát svému podnikání nový rozměr? Chcete vybudovat kvalitní značku, udělat si dobré renomé, být znám jako ten, u koho zákazníci vždy najdou, co hledají, a vedle toho získají i kvalitní služby a produkty?

Ve věku nových médií, a hlavně pak obsahového marketingu to může být otázka jen několika měsíců.

Co je obsahový marketing?

Forma nenuceného marketingu

Umění komunikovat s (potenciálními) zákazníky

Způsob, jak se stát jedničkou ve svém oboru

Pravidelná tvorba zajímavého, „neproduktového“ obsahu

Zvyšování obliby vašich produktů

Budování důvěry ve vás a vaše produkty

Posílení vaší značky

Zlepšování obchodních výsledků firmy

Tvorba kvalitního, zajímavého a poutavého obsahu je po všech stránkách efektivnější než drahá a mnoha recipienty dnes už záměrně přehlížená reklama. Články, videa a další obsah, který agresivně neútočí, ale dokáže zcela přirozeně strhnout pozornost, je tím, co pomůže vašemu podnikání.

Nestačí však obsah jen tvořit. Obsahový marketing je promyšlená strategie – správné zacílení, plánování, sběr dat a jejich vyhodnocování atd. Je to běh na dlouhou trať, ale kdo vytrvá, doběhne do cíle.

{
Nenuďte zákazníky.
Nenuťte jim své produkty.
Buďte jejich jedničkou!

O mně

 

Mé jméno je Anna Burdová. Na FSV UK jsem vystudovala žurnalistiku, kterou jsem upřednostnila před studiem psychologie. Psaní mi od dětství bylo velkým koníčkem, a tak jsem mu zasvětila život i práci. Nauku o duši ale bohatě zúročím v copywritingu i v tvorbě knih.

K obsahovému marketingu jsem se dostala díky spolupráci s nadnárodní společností MediaPlanet, která vydává komerční přílohy předních českých deníků (MF Dnes, Lidové noviny, Hospodářské noviny ad.). Obsahový marketing mě natolik zaujal, že jsem se jím začala zabývat více do hloubky a absolvovala i několik kurzů. Již 5 let se mu věnuji profesionálně.

let praxe

spokojených zákazníků

realizovaných zakázek

Obsahový marketing pod mým vedením zahrnuje:

Konzultaci, během které se od vás budu chtít dozvědět co nejvíc o vašem produktu.

Obsahový audit, tj. analýza stávajícího řešení obsahového marketingu (pokud svůj produkt nabízíte již delší dobu), analýza konkurence a porovnání s ní.

Obsahová strategie na základě zjištění obsahového auditu stanoví další postup, stanoví persony, cíle atd.

Další analýzy a konzultace pak na základě výsledků měření vyhodnocují funkčnost obsahové strategie. Podle potřeby se upravuje obsah i strategie.

Úvodní konzultace

Na úvodní konzultaci se seznámím s vámi a vaším projektem a nastíním, jaký bude náš další postup. Objednat úvodní konzultaci můžete prostřednictvím formuláře níže.

Obsahový audit

 

Pokud už jste s obsahovým marketingem zkoušeli začít, zjistím, jak byl doposud řešen, co by se dalo zlepšit, udělám porovnání s konkurencí atd.

Obsahová strategie

 

Společně vytvoříme persony, uděláme plán tvorby a publikace obsahu, jeho propagace a stanovíme cíle. Tak co – vrhneme se do toho?

Předběžná kalkulace

Stanovit přesnou cenu před zahájením práce nelze, pro vaši orientaci však vytvořím bezplatnou předběžnou kalkulaci. Napište mi podrobnosti o svém podnikání, abych se s ním mohla seznámit a odhadnout množství práce.

Už neváhejte a udělejte první krok na své cestě k úspěchu!

Kontaktujte mě, ráda vás na ní doprovodím.

Pin It on Pinterest

Share This