Jsem ráda, že jste zavítali na tuto stránku. Znamená to, že víte, v čem obsahový marketing spočívá – že zdaleka nejde jen o vytváření textů a jejich umisťování na internet nebo do ti médií.

 

Ano, obsahový marketing vyžaduje mnohem víc. V první řadě je to komplexní analýza – vašeho produktu, stávajícího obsahu, zákazníků (cílové skupiny), konkurence. A v neposlední řadě je to vyhodnocování – jestli strategie zvolená na základě prvotních analýz funguje. Tvorba obsahu je něco mezi tím. Je to činnost, která sama o sobě nestačí.

 

Myslíte, že stačí SEO optimalizace? Cha!

Jestli vám nějaký odborník na SEO tvrdí, že stačí primitivní články s dobře volenými klíčovými slovy, díky kterým se ve vyhledavačích vyhoupnete na vyšší pozice, pak tomu nevěřte! To, že se váš web objeví na prvním místě po zadání klíčových slov do vyhledavače, ještě neznamená, že ten, kdo z vyhledavače přišel na váš web, bude vaším zákazníkem. Když si ho nezískáte, je vám k ničemu, že jste vyhodili peníze za SEO, copywriting a reklamu.

 

Tak co – probereme to u kávy?

Pokud skutečně chcete začít růst, nedělejte věci polovičatě a začněte obsahový marketing dělat pořádně. Ráda vám s tím pomůžu! Vaši záležitost můžeme probrat na osobní schůzce, po telefonu či skypu. Napište mi a domluvíme se.

 

 

Co obsahový marketing pod mým vedením zahrnuje?

  • Jak jsem předeslala výše, v první řadě je to konzultace, během které se od vás budu chtít dozvědět co nejvíc o vašem produktu.
  • Dále je to analýza stávajícího řešení obsahového marketingu (pokud svůj produkt nabízíte již delší dobu), analýza konkurence a návrh vhodného řešení.
  • Obsahový marketing by měl zahrnovat i analýzu toho, jak nově nastavená strategie funguje. V případě vašeho zájmu tak mohu následně provádět analýzy toho, jak obsah funguje a dále pracovat na jeho vylepšování a zdokonalování, abychom se dobrali kýženého výsledku.