Po čase se opět vracím k tolik vyhledávanému tématu, a to je úvod do vydávání knih.Vůbec poprvé přitom volím audioverzi.

 

Začínající autoři se často ptají, jak by měli nabídnout své dílo nakladatelům.

  • Koho oslovit?
  • Jakým způsobem?
  • Co by měl oslovovací e-mail obsahovat?
  • Mají rovnou poslat celý rukopis?
  • Na co by si naopak měli dát pozor a čeho se vysloveně vyvarovat?

 

Samozřejmě platí, že co nakladatelství (velké, nebo malé), to jiný přístup, ale pokud se budete držet následujících pravidel, nic nepokazíte. Naopak, si můžete udělat očko.

 

Chcete posoudit rukopis?

» Celkové hodnocení (děj, postavy, lokace atd.)
» odhad uspěšnosti díla na knižním trhu
» doporučení k další práci na sobě i rukopisu

 

 

Co se nabízení rukopisu týče, určitě jde o hodně obsáhlé téma, které tímto zdaleka nevyčerpám, takže se k němu vbrzku ještě vrátím. Proto, kdybyste měli jakékoli dotazy, napište mi a já na ně v dalším příspěvku ráda odpovím. 🙂

Níže je audio nahrané na YouTube formou videa, nebo si jej na následujícím odkazu můžete stáhnout jako MP3.

 

Mohlo by vás také zajímat:

Kdy je váš rukopis připraven
k nabízení nakladatelům?

 

Pin It on Pinterest

Share This